ÎNTREBĂRI FRECVENTE (FAQ)

1. Înregistrare

De ce nu înaintez în pagină după ce introduc datele?

Probabil ai uitat un câmp obligatoriu sau ai introdus o informaţie în mod greșit. Câmpul care trebuie corectat este evidențiat cu roșu. Dacă întâmpini alte probleme, contactează-ne la numărul 0732279795(Costul serviciului: tarif național, în funcție de operator) sau scrie-ne la office@orgabeauty.ro

Pot să mă înregistrez și dacă nu am o adresă de email?

E-mailul este important va fi folosit pentru a lua legatura cu tine. Dacă nu ai o adresă, ți-o poți crea folosind unul din cei mulți furnizori care oferă gratuit o căsuță de poștă electronică, cum ar fi Google, Hotmail, Yahoo și mulți alții.

Poti efectua o comanda din modulul de VIZITATOR, conform instructiunilor de pe site de la momentul crearii comenzii.

Ce pot face dacă am uitat parola?

Nici o problemă! Poți solicita resetarea vechii parole și îți poți crea o nouă parolă pe care o vei primi prin e-mail. Dă click pe „Aţi uitat parola?” din pagina de log in.

2. Comenzi

Cum pot să știu dacă produsul este disponibil imediat?

Pentru fiecare produs online se indică disponibilitatea în stoc prin folosirea unui indicator verde “În stoc”.

Cum introduc codul unui voucher la comanda Orgabeauty?

Pașii pentru introducerea codului în comandă sunt: Adaugă în coș produsul/produsele preferate. Vizualizează coșul de cumpăraturi. Introdu codul voucherului în campul dedicat "Coduri discount". Click "Aplica cod" și finalizează comanda. 

Ce înseamnă mențiunea „Exclusiv”?

Indică produsele pentru care Orgabeauty este reprezentant official unic al brandului pe teritoriul Romaniei.

Ce înseamnă mențiunea “Nou”?

Sunt marcate în acest fel toate produsele nou listate in magazinul Orgabeauty, pentru o perioada de 3 luni, in categoria "Noutati"

Cum pot să anulez o comandă deja făcută?

Din momentul în care faci comanda și primești emailul de confirmare, ai la dispoziție 60 de minute pentru a contacta Serviciul clienți la numărul 0732279795 pentru anularea comenzii, dar și pentru a cere modificarea adresei de facturare/ expediere, dacă este cazul. În cazul în care dorești să anulezi o comandă în afara programului de lucru al Serviciului Clienți, trimite un email la office@orgabeauty.ro și îți vom da un răspuns în cel mai scurt timp posibil.

Există o sumă minimă pentru achizițiile online?

Nu, nu există o sumă minimă pentru achizițiile online. Pentru comenzile de peste 199 lei expedierea este gratuită. Pentru comenzile mai mici de 199 lei contravaloarea expeditiei este de 15 lei.

3. Plată

Prin ce modalitate pot să efectuez plata?

Plata se poate efectua in numerar la livrarea produselor sau prin card bancar, la efectuarea comenzii.

Pot să plătesc la livrare?

Desigur. Poți plăti în numerar la livrarea comenzii. Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 199 Lei, la orice destinaţie din România. Suma totală de plătit curierului va apărea la recapitularea comenzii, în coșul de cumpărături. În ziua prevăzută pentru livrare te rugăm să ai la tine suma exactă, in caz contrat, curierul nu va putea lasa comanda la adresa mentionata. Vei găsi suma finală în recapitularea comenzii primite prin email, la adresa indicată împreună cu celelalte date. Asigură-te de asemenea că adresa de expediere este corectă și completă, cu toate elementele necesare pentru livrare (numele de pe interfon, numărul scării și apartamentul).

Comenzile prin internet sunt sigure?

Toate informațiile referitoare la comanda plasată și la cardul de credit și datele tale personale sunt protejate cu strictețe prin faptul ca partenerul nostru care proceseaza platile este de incredere. Utilizăm cele mai avansate standarde pentru transferul datelor și accesarea informațiilor. Pentru plățile efectuate cu cardul de credit, informațiile financiare (numărul cardului, data de scadență, etc.) nu se păstrează în niciun caz.

Pot să primesc factură pentru comanda făcută?

Da, factura se va emite dupa confirmarea existentei produsului in stoc, si va fi trimisa in colet, odata cu produsele comandate sau prin e-mail în format imprimabil.

4. Expediere

Care este costul de expediere?

Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 199 lei, la orice destinaţie din România. Pentru comenzile sub această valoare, costul este de 15 lei.

În câte zile voi primi comanda și cum pot să urmăresc expedierea?

Comanda se va încredința curierului în termen de 2 – 7 zile lucrătoare de la data confirmării. În acel moment îți vom trimite prin email informațiile necesare pentru a urmări expedierea.

Ce se întâmplă dacă nu sunt la adresă în ziua livrării?

Curierul va mai face o încercare de livrare, teoretic în ziua următoare. În cazul în care nu se poate livra comanda, aceasta se va păstra la filiala Fan Curier cea mai apropiată, timp de 7 zile lucratoare. Contactează-ne pentru a stabili o nouă livrare!

Se pot face expedieri și în străinătate?

Ne pare rău, livrările se pot face numai pe teritoriul României.

5. Returnări și rambursări

Cât timp am la dispoziție pentru a vedea marfa și a o restitui?

Dreptul de retur poate fi exercitat în termen de 14 zile lucrătoare, începând de la data primirii comenzii. Nu uita că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original Orgabeauty, produsele trebuie sa fie intacte si nefolosite, însoțite de bonul care se află în pachet, completat în mod corespunzător.

Am primit un produs cu defect prin comanda online, pot să-l returnez?

Ne străduim în permanență să oferim produse sigure și de calitate excelentă. Se poate întâmpla însă ca anumite produse să prezinte anomalii. Dacă produsul pe care l-ai primit prezintă vreun defect, nu ezita să ne contactezi la 0732279795(Costul serviciului: tarif național, în funcție de operator) sau să ne scrii la office@orgabeauty.ro, menționând codul articolului, care poate fi găsit în confirmarea comenzii și tipul de defect constatat, atașând de asemenea, dacă este posibil, o poză care să arate problema.

Produsul pe care l-am primit este diferit de cel comandat. Cum trebuie să procedez?

Dacă s-a făcut o greșeală te invităm să notifici imediat acest lucru echipei Orgabeauty apelând numărul 0732279795 (Costul serviciului: tarif național, în funcție de operator) sau scriindu-ne la office@orgabeauty.ro, precizând numărul de comandă, produsul dorit, produsul primit în mod efectiv și atașând o poză dacă este posibil.

Doresc să restitui unul sau mai multe produse din comanda mea, ce trebuie să fac?

Trebuie să trimiți o comunicare prin e-mail la office@orgabeauty.ro în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii comenzii. Vom rambursa suma respectivă in contul dumneavoastră menţionat de dumneavoastra în termen de maxim 14 zile de la comunicarea exercitării dreptului de retur si primirea de catre Orgabeauty a produselor returnate Nu uita că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original Orgabeauty, însoțite de factura care se află în pachet.

6. Eşantioane, bonusuri și cataloage

Aș vrea să primesc eşantioane de produs acasă. Este posibil?

Da este posibil. La fiecare comandă fermă, Orgabeauty îţi oferă eşantioane spre testare.